Rabu, 4 Mac 2015

ELAK KOLESTROL MEMBINA RUMAHNYA...

Hai hai hai...

Assalamualaikum sahabat semua...

i'm back....

Ya... saya sudah lama tak bersiaran bersama kalian... Maaf la saya ber'tapa' di Gunung Mimpi...

Saya sentiasa ingatkan kalian dan sentiasa mendoakan kalian kaya dan berjaya di dunia juga akhirat..muuuuuaaah sayang u all ketat-ketat..

sepanjang pertapaan saya ini terlalu banyak yang saya pelajari dan saya dah tak sabar untuk berkongsi segala ilmu dengan kalian...

saya juga mengharap kalian sudi bersantai ilmu bersama saya..

cuma hari ini saya ingin berkongsi maklumat tentang BAHAYANYA KOLESTROL BARU!!
Saya banyak hadiri majlis-majlis ilmu khususnya di Malaysia, memang orang Malaysia kaya dengan sopan santun dan MAKAN...

Bak kata mak saya, " Orang Malaysia boleh Mati Sebab Lebih MAKAN"...

hahahahaha... aloooo gurau jer...

Seronoknya saya, makan macam-macam...ada ala-ala kampung...nasi ambeng peberet saya tuuu...

ala-ala thai... ala-ala chinese food.. fehhh banyak lah..

lepas makan saya balooon phytocol... aaaaaah... selamat perut...selamat jantung...selamat badan...

eh... ada kawan sebelah tanya apa yang dimakan dan untuk apa pjah makan...

Dengan senyuman yang manis ni... saya jawab dengan soalan ni...

Nak tak badan yang sihat, boleh makan macam-macam lagi...
Nak tak sentiasa ceria, tanpa penyakit dan sentiasa happy,
Nak tak kekal anggun dan jelita...

ehhhh... pjah ni mesti lah nak...


Kalau nak makan macam-macam kene bina tembok untuk elakkan kolestrol bersarang dalam badan...

kene ambil vitamin yang boleh pemecah lemak, pemecah kolesterol, antioksidan, serat..

kalau sayang jantung, hati buah pinggang, otak, pankreas dan segala organ dan sistem2 yang kita ada, kene jaga dari sekarang...
Bahagiakan kalau kita boleh makan sesedap rasa, cukup garam, gula, lemak  tapi sendiri mau ingat konsep berenti sebelum kenyang dan WAJIB ambil suppliment your meal, sebagai satu nutritional insurance untuk badan kita yang kita kasihi niiiii…

Selepas makan semuanya akan di proses dan di bahagikan kepada bahagian badan kita... yang akan menjadi lemak, yang akan menjadi bahan kumuhan, yang akan menjadi tenaga, yang lebihnya akan menjadi kolestrol dalam darah..
  
KENAPA PHYTOCOL??

Phytocol-ST menghalang kolesterol baru dari melepasi dinding perut untuk memasuki aliran darah kita…
phytocol ika


Tahukah anda?
aerican heart association
Maksima pengambilan kolesterol sehari untuk orang sihat ialah 300 mg, tp kita ambik berapa mg setiap hari iaitu sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam kali 365 hari kali berapa tahun umur kita…agak2 terlebih-lebih dan bahaya tak…
Hakikatnya kiralah sendiri seperti di bawah…..
food n calories
Habis tu camner yer…Phytocol-ST Shaklee?
Apa itu Phytocol-ST Shaklee?
-Ianya adalah formula proprietari yang membekalkan 2,000mg Fitosterol setiap hari. Untuk memperolehi 2000mg Fitosterol, kita kena makan 200 biji lobak merah, 70 keping roti gandum dan 425 biji tomato setiap hari…lagi mahal dan tak praktikal kan…
Bertindak hari ini secara semula jadi dengan Shaklee Phytocol-ST.

Apa pulak Fitosterol?
-Fitosterol dirujuk sebagai sterol dan stanol tubuhan yang ditemui dalam membrane sel tumbuh-tumbuhan. Ia juga boleh ditemui dalam kuantiti yang kecil dalam pelbagai tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin.
Dianggarkan 200-400 mg sterol tumbuhan dan lebih kurang 50g stanol tubuhan kita makan setiap hari.

Bagaimana pengambilan tablet ini dapat membantu kesihatan saya?
-Institut Kesihatan Kebangsaan Amerika (NIH) mengesyorkan pengambilan  2000mg Fitosterol  setiap hari, bersama-sama diet rendah lemak tepu dan rendah kolestrol disamping tinggi serat larut, bersenam dan penurunan berat badan.

Bilakah masa yang sesuai  untuk saya mengambil Phytocol-ST Shaklee?
-Untuk hasil yang terbaik, ambil produk seperti yang disyorkan:dua tablet dua kali sehari dengan makanan

Nyahkan Kolesterol Baru Dengan Phytocol Shaklee
Bolehkah saya mengambil Phytocol-ST Shaklee dan OmegaGuard Shaklee pada masa yang sama?
-Ya. Tiada sebab kenapa anda tidak boleh mengambil kedua-dua produk ini demi menjaga kesihatan anda. Anda juga boleh mengambil CoQ Health Plus Shaklee yang boleh mengoptimumkan manfaat Phytocol-ST Shaklee

Adakah produk ini sesuai untuk mereka yang mempunyai paras kolesterol tinggi sahaja?
-Phytocol-ST Shaklee dapat membantu mengawal paras kolesterol dalam tubuh. Oleh yang demikian, ia disarankah kepada sesiapa sahaja yang ingin menjaga kesihatan mereka.

Adakah Phytocol-ST Shaklee bebas gluten?
-Ya, ianya bebas Gluten,

So...

Faham ke faham??

Jangan sengsarakan badan anda dengan kolestrol yang jahat tu... kawan-kawan saya ni semua dan menphytocol kan badan mereka...

Mereka berhad makan sedap-sedap dan badan sihat selalu...

untuk dapatkan keterangan lanjut, boleh hubungi Pjah 0193704802...

Saya sentiasa membantu anda, anda perlu mengetahui tahab kesihatan anda kerana Penyakit datang Tanpa diUndang...

Salam Sayang,
Pjah Jumat