Selasa, 14 Oktober 2014

MUDAH JE BUANG LEMAK SUSU

Assalamualaikum semua readers pjahsecret uang di sayangi...

Pjah harap semuanya sihat dan sentiasa ceria disamping keluarga tercinta... Pjah Doakan kita semua Kaya dan Berjaya di Duni dan juga di Akhirat kelak... Aamiin..

Ahaa.. hari ini pjah nak berkongsi sedikit pengalaman yang pjah sendiri lalui...
Pjah ada tiga orang anak yang masih bergantung susu sepenuhnya... 

Susu sangat diperlukan di mana susu pembekal kalsium untuk meningkatkan sistem pertumbuhan tulang, gigi, kuku, kulit dan banyak lagi organ tubuh badan yang memerlukan susu untuk tumbesaran yang sempurna...


Jadi pjah masih galakkan anak-anak pjah minum susu.. Cuma masalah pjah yang telah lama merunsingkan adalah, botol susu dan puting susu anak pjah cepat sangat melekat lemak susu dan sukar di bersihkan...

Pjah selalu cuci siap sental kuat-kuat lagi, kendian rebus pulak.. Ada suatu kali tu, sampai koyang Pjah kerjakan... Cuma belum tahap Pjah berus dengan berus dawai je nak hilangkan lemak susu yang melekat...

Dan Kekadang tu, baru pakai 3 kali sudah buruk dan tidak boleh di gunakan lagi.. Di pasaran harga puting sangat mahal... paling murah pun rm 6.99 di jual di pasaraya tetapi kualitinya pun kuranglah... keras dan mudah rosak...

Cuba kalian bayangkan... Kalu satu harganya rm6.99, Pjah bundarkanlah ya...
Rm 7 satu boleh guna 3 hari.. dalam sebulan Pjah akan tukar 10 kali...
So... 10 x rm7 = rm70 

Ahaa rm70 hanya untuk puting susu.. Alaa baru rm70 kan... bukan rm700...
ya, ini Pjah ambil contoh kalu Pjah beli yang paling murah...Kalu ambil yang sedikit mahal rm12.99 bundarkan menjadi rm13. So.. Setiap bulan Pjah perlu laburkan rm130 net.

Memang nampak sedikit tetapi kita tidak sentiasa di dalam keadaan yang sentiasa senang dan kita tidak sentiasa dalam keadaan yang berada...

Pening juga Pjah memikirkan bagaimana cara yang terbaik untuk Pjah kurangkan kos bagi membeli puting susu.. 

Sampailah suatu hari suami Pjah bawa balik Basic H...Dalam brousher tu tulis, sangat selamat dan semula jadi untuk mencuci sayur, cuci pinggan, cuci peralatan mainan daripada kuman dan virus.   

Tanpa fikir panjang Pjah terus guna untuk cuci puting susu dan botol susu anak...Wahhh memang menakjubkan... 


Sangat bersih dan mudah di cuci... tak perlu Pjah buang masa nak menyental kuat-kuat...

Haaa... ini buktinya Pjah buat foto shoot istimewa buat semua... gambar di atas Pjah gunakan Basic H untuk mencuci puting susu anak...

Kenapa Pjah yakin menggunakan Basic H berbanding yang lain:

BASIC H
Selamat
-Tidak bertoksik
-Tanpa gas beracun
-Tanpa bahan kimia berbahaya
-Tanpa bahan pewangi
-lembut pada tangan
-PH seimbang
-Tanpa klorin
Mesra Alam
-Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
-Biorosot
-Tanpa fosfat
-Bungkusan yang boleh kitar semula
-tanpa bahan pewarna
-Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Seronoknya, hati pun lapang dan senang bila Pjah dapat kurang kan hampir separuh kos membeli puting susu anak...

Kalu rasa kengkawan pun mengalami masalah yang sama dengan Pjah, boleh lah mencuba Basic H ni... Pjah dah guna dan ianya memang berkesan... Jimat sangat, boleh tahan 3-4 bulan sebotol...

Nak tahu cara menggunakan nya: Sila Click di SINI..

Anda ingin mencuba, atau mahu hadiahkan kepada mereka yang tersayang?? 


Contact Me for more details!! :)

Hubungi Hafiza/Sani untuk :-

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


Siti Hafiza

Sitihafiza79@gmail.com

019 370 4802 atau 019 354 3005

(SMS/WhatsApp/Telegram)

Bila dah cantik, boleh jana duit geli-geli... tak susah dan sangat mudah jika ada MENTOR yang membimbing....
Boleh jana income 3-4 angka sebulan dengan bisnes online Shaklee hanya bermula dengan RM65? 

Jom Sertai Group MSMF (Most happening Group Shaklee in Malaysia) ;)

Masih mencari motivasi dalaman diri??? 

click di gambar...


http://www.ebookniaga.com/sorryboss/pjah

tiada alasan untuk berjaya...