Selasa, 9 September 2014

Atasi Simpul Mengkarung Semasa Mengandung




Assalamualaikum semua...

sihat ker... Alhamdulillah...saya doakan kita dipermudahkan segala urusan dan sentiasa ceria.... Dan kita semua jadi kaya dan berjaya di dunia dan akhirat...

Sebenarnya saya nak kongsikan kisah jiran saya yang sedang mengandung dan mengalami beberapa alahan mengandung... Al kisahnya beliau sudah berumur 45 tahun, memang dah tak terfikir untuk mengandung lagi... 

Tetapi Allah memberikan rezeki yang melimpah ruah kepada hamba-hambanya yang di kehendakinya.



Subhanallah...banyak juga ujian orang mengandung bila umur dah mencecah 40an ni... setiap minggu akan buat pemeriksaan tekanan darah dan pemeriksaan gula dalam darah... Alhamdulillah HB darah cantik tak rendah.. 

Allahu Akbar... kesian jiran saya ni, alahan mengandung tak berhenti muntah-muntah sepanjang 3 bulan awal mengandung. Naik bulan seterusnya kejang-kejang kaki, cepat lenguh dan penat...

kaki pulak masyaAllah, keluar urat-urat berselirat...mmm orang tua-tua panggil, kaki "simpul urat"... Nak kene urut kaki selalu...

Minta "Cik Abe" tolong urutkan...ada saja alasan... terpaksa la urut kaki sendiri... ;(

Setiap bulan kene jumpa Doktor.  Bila cerita masalah dengan Doktor, Doktor sarankan suruh minum susu...bukan tak mahu minum susu... tapi nikmat minum susu sedang di sekat, asal minum je muntah balik..habis keluar semula yang di makan...



Kesian pula saya dengar cerita jiran ni... pucat muka jiran saya ni... saya consume set mengandung.. Kita ikhtiar kan mana yang boleh untuk beri tenaga dan kembalikan keceriaan jiran yang sedang mengandung ni...


Alhamdulillah, 

Semalam saya pulang dari sekolah awal seperti hari-hari biasa...hihi ;) 
saya nampak jiran saya menyapu halaman rumah, angkat tangan memanggil saya datang kerumah dia.

Saya pun bertanya tahap kesihatannya...

Alhamdulillah lah pijah... lepas pijah bagi set mengandung tu sakit pinggang, kejang-kejang dan urat selirat ni dah hilang...dah baik lah pijah...Badan jadi cergas je..tidur pun selesa tak de la sakit sengal2...

Seronoknya saya lihat akak jiran saya ni... Terima Kasih Ya Allah dapat beri saya peluang membantu dengan kemampuan yang ada...

Bagi anda yang ada mengalami masalah yang sama dengan jiran saya ni, boleh mengambil set mengandung ini untuk membantu menyelesaikan masalah semasa mengandung... 





Apa kebaikan Set Mengandung??
--------------------------
~Membantu dalam pembentukan tulang & gigi yg sihat.

~Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh).

~Memulihkan kekejangan, kebas - kebas, sakit tulang belakang & simpul biawak (bagi preggy mommy).

~Meringankan stress - mengelakkan gejala mudah meradang & murung.

~Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yg normal.

~Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf & pengecutan otot memerlukan kalsium yg mencukupi. Dengan kalsium yg cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)

~Membantu kekal bertenaga & bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian (terutama bagi mereka yg bekerja)

~Membantu masalah gastrik.

~Membantu dalam pengurusan badan.

Love,
SaniHafiza master2be..amiin


 mencegah lebih baik daripada merawat...

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Anda ingin mencuba, atau mahu hadiahkan kepada mereka yang tersayang??



Contact Me for more details!! :)

Hubungi Hafiza/Sani untuk :-

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!




Siti Hafiza

Sitihafiza79@gmail.com

019 370 4802 atau 019 354 3005

(SMS/WhatsApp)

Bila dah cantik, boleh jana duit geli-geli... tak susah dan sangat mudah jika ada MENTOR yang membimbing....

Boleh jana income 3-4 angka sebulan dengan bisnes online Shaklee hanya bermula dengan RM65? Jom Sertai Group MSMF (Most happening Group Shaklee in Malaysia)... ;)